Top

Informatie

Klanten account
 
  
Als u een bestelling heeft geplaatst wordt er een account voor u aangemaakt. U krijgt een mail met de inloggegevens van uw account. Linksboven kunt u met deze gegevens inloggen. 

Heeft u eerder een bestelling geplaatst kunt u inloggen met uw eerder aangemaakte account. Dit kan voor, maar ook tijdens het plaatsen van een bestelling. 
Bent u uw wachtwoord vergeten kunt u een nieuwe aanvragen. Lukt dit niet kunt u altijd contact opnemen via ''contact'' in de menubalk.
 
Als u bent ingelogt krijgt u aan de linkerkant boven het assortiment een scherm te zien met
-Account gegevens
-Order-/ bestelstatus
-uitloggen

Als u op Account gegevens klikt kunt u uw adres zien. Helemaal bovenaan staan de inloggegevens. Hier kunt u het wachtwoord aanpassen en/of het email adres. U kunt de inloggegevens simpel aanpassen door uw nieuwe wachtwoord 2 keer in te vullen. ( het oude wachtwoord komt hierbij niet in voor ) en u heeft het nieuwe wachtwoord. Eventueel kunt u ook hier u in of uitschrijven voor de nieuwsbrief. ( dit kan ook als u de nieuwsbrief heeft ontvangen of op de site onder het assortiment )

Als u op Order-/ bestelstatus klikt, kunt u uw bestelling(en) zien en bijhouden. U ziet hier wat de status is. Dit kan zijn:

Nieuw - in dit geval zijn we nog niet begonnen met uw bestelling

In behandeling - uw bestelling wordt nu in behandeling genomen.
wachten op betaling - We hebben nog geen betaling ontvangen
Ingepakt- uw bestelling is klaar voor het verzenden maar nog niet verzonden
Verzonden - uw bestelling is verzonden
Afgerond - uw bestelling is al een tijd geleden verzonden. Bestelling zullen op afgerond blijven staan zodat u deze later terug kunt bekijken.

Geanuleerd- Uw bestelling is geanuleerd omdat we de betaling na 3 weken nog niet hebben ontvangen. Het blijft nog 3 dagen op geanuleerd staan. De klant kan dan nog het geld overmaken. Als het na 3 dagen nog niet is overgemaakt word de bestelling geannuleerd.


   
Hier kunt u de bestelnummer(s) zien, de datum van de geplaatste bestelling en de status. Als u op uw bestelnummer klikt komt u bij uw bestellings overzicht zoals de afbeelding hieronder.







Bij het uitloggen logt u uit. U kunt natuurlijk nog wel gewoon inlogen en de status van uw bestelling(en) bekijken. 

  
  

Hoe kan ik bestellen?
 

Als eerste kiest u de producten uit het assortiment. Kies de maat en kleur(en) bij het product. Als dat is gedaan, klikt u op ''Bestellen''. Als u dan naar uw winkelwagentje wilt gaan, kunt u aan de rechterkant van het scherm op uw winkelwagen klikken. Daar krijgt u een overzicht te zien van al uw gekozen producten. Als u dan nog verder wilt winkelen, klikt u op ''Verder Winkelen.'' Als u alles heeft gevonden, klikt u op ''Volgende.'' Heeft u nog een code? Dan kunt u die hier invoeren, om uw korting te krijgen. (Lees hier meer over bij ''cadeaubon bestellen'' in de menu balk.)

Tevens kunt u ook nog kiezen om onze nieuwsbrief te ontvangen. Als u dan weer op volgende klikt, kunt u uw gegevens nog eens controleren. U kunt ook uw betaalmethode kiezen. U ziet wat uw totale kosten zijn. U kunt daarna het bedrag over maken naar mijn rekening
Als het bedrag over is gemaakt begin ik met de bestelling. Als het klaar is zet ik het op de post en u krijgt een mailtje dat het is verzonden.

Ook hebben we klachten gehoort dat het product niet in de winkelwagen wil worden geplaast. Als dit het geval is kunt u eens een andere browser proberen zoals safari of firefox. Meestal lukt het dan wel. Wil het nu nog niet, dan kunt u uw probleem uitleggen via de mail, en uw bestelling alsnog plaatsen.


Wat is dan ongeveer de wachttijd?
 

Dat is erg verschillend. Ik doe mijn best de bestelling altijd zo snel mogelijk af te maken. Aangezien alles met de hand moet worden gemaakt kost het erg veel tijd. Wanneer de lijst met nieuwe bestellingen te lang wordt zal het tijdelijk niet meer mogelijk zijn om een bestelling te plaatsen. Dit om te voorkomen dat klanten te lang moeten wachten op de bestelling. 

Een bestelling van een cadeaubon ( met verder geen handgemaakte producten ) wordt gelijk verzonden.

Hoeveel komt er aan verzendkosten bij?
 

De verzendkosten worden berekend in uw winkelwagentje. Hier kunt u meteen zien wat er aan verzendkosten bij komt. De keuze staat automatisch op verzenden in een enveloppe. Dit kunt u aanpassen naar verzenden in een doos; hierdoor worden de verzendkosten wel hoger.